domingo, 8 de mayo de 2016

Sant Jordi 2016

Hola amics i amigues.
Feia temps que no treia cap llibre. Ja ho sabeu. En tenia un d'acabat però un dels problemes principals era l'edició del mateix. Recordo les paraules de Pep Carcellé quan vaig acabar d'escriure el primer: "Ara et ve lo més difícil: l'edició". Quanta raó tenia!! Els editors/editorials estan per la seva labor: publicar i guanyar diners; però no arriscar. 
Bé, després d'alguns anys tenint l'obra aturada dintre del calaix les coses van canviar. 
Al final, amb auto-edició, i l'ajut dels ajuntaments d'Amposta i Sant Carles de la Ràpita vaig poder publicar-la.
Aquest St. Jordi vaig tornar al lloc on em va veure signar llibres per primer cop, el Castell d'Amposta, i on es desenvolupa la trama de la novel.la que he publicat: "El Símbolo de la Hermandad".



Sant Jordi del 2016 ja ha passat. L'assistència del públic al castell d'Amposta va ser excel·lent. Hi va haver persones que van adquirir la novel·la, i els ho vaig signar, com és el cas de la foto. D'altres van poder elegir entre multitud de publicacions que tenien les parades de les llibreries. D'oferta n'hi havia un munt. També, vam poder gaudir d'un concert realitzat a dintre d'uns dels fossats. Actes n'hi van haver i la gent va gaudir d'un altre dia de Sant Jordi.
Dia fantàstic!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario