domingo, 22 de mayo de 2016

Presentació d"El Símbolo de la Hermandad" a Santa Bàrbara.


Hola amics i amigues!!!
El dia 17 de maig, ans de les 18:30 h., em vaig personar a la biblioteca de Sta. Bàrbara, localitat petita però acollidora, per a presentar la meva última novel·la (per cert, tinc molts bons records de quan pujàvem amb la colla per anar a un pub que es deia "Lokal". Fa molt de temps d'això.).
Bé, l'acte cultural el vam fer dintre la sala on es reuneixen els del club de lectura. Va ser una presentació molt propera ja que els assistents i jo vam dialogar, exposar alguns fets que sorgeixen a la novel·la i evocar passatges de la meva obra prima "Los Inocentes Hijos de Dios". Vam estar hora i pico parlant.
Des d'aquí, donar les gràcies a la Carme Sandonís, locutora, membre del club de lectura, molt aficionada a la lectura (ja s'havia llegit la novel·la i diu que la tornava a començar), i sobretot bona amiga, i a tots els assistents que, espero, van gaudir d'aquest dia de presentació.
Fins un altra!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario